SEO در سال 2020


SEO در سال 2020

Web Design ساخته شده است: راهنمای گام به گام

Web Design. فقط یکی دیگر از کلمات جدید و فانتزی که شما باید در جلسات هوشمند استفاده کنید و یا معامله واقعی باشد؟

شاید یک سوال بهتر است: چه خبر است؟

این راهنمای بازاریابی دیجیتال به شما چه چیزی نشان می دهد.

ابتدا به عنوان یک اصطلاح در اوایل سالهای 2000 میلادی، بازاریابی دیجیتال واقعا طولانی تر شده است.

مثل، Web Designطولانی تر. حدود 100 سال دیگر، دقیقا.

در اینجا یک عکس از اولین بازاریاب دیجیتال در تاریخ است:

چی؟ مارکونی

آره. در سال 1896، او اولین انسان بود که یک "انتقال عمومی سیگنال های بی سیم" را نشان داد.

این شخص رادیو را اختراع کرد.

بلافاصله پس از تظاهرات کوچکی در انگلستان، سیگنالهای مورس در سراسر آب باز شد.

و، در حالی که 10 سال دیگر برای رادیو Web Designبرای رسیدن به عموم مردم نیاز دارد، مطمئنا مدت طولانی را برای ایجاد سازندگان نگذاشت تا بتوانند از آن برای فروش کالاها استفاده کنند.

اولین پخش زنده از اجرای اپرا در مات بود و حدس می زد که مردم پس از آن چه کردند؟

آنها بلیط های نشان می دادند!

استراتژی بازاریابی دیجیتال متولد شد

شرط می بندم شما شگفت زده می شوید San Jose من اسمارت فون ها، برنامه ها، تبلیغات فیس بوک یا وبلاگ ها را ذکر نکردم.

این به این دلیل است که بازاریابی دیجیتال هیچ ارتباطی با اینترنت ندارد.
تعریف

به طور معمول، ویکی پدیا کار شگفت انگیزی در توضیح دارد: بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح کلیدی برای بازاریابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات یا خدمات است که با استفاده از ...

اوه

من می خواهم یک تعریف آسان که می توانم به یادWebsite Design داشته باشم! در اینجا یکی از این موارد است: بازاریابی دیجیتال هر نوع محصول یا خدمات بازاریابی است که شامل دستگاه های الکترونیکی می شود.

به همین دلیل است که دهه ها (به علت الکترونیک) وجود دارد و چرا لزوما هر چیزی با بازاریابی محتوا، تبلیغات Google، رسانه های اجتماعی و یا هدف گیری مجدد نیست.

بازاریابی دیجیتال می تواند به صورت آنلاین و آفلاین انجام شود.

و هر دوی این موارد برای یک Web Development استراتژی بازاریابی دیجیتالی مناسب است.
چرا بازاریابی دیجیتال مهم است

به یاد بیلبوردها؟

انجام میدهم.

به عنوان یک بچه جوان در کالیفرنیا، تجربیات من از Website Developmentصندلی عقب ماشین ما بیشتر متناوب بین: "مامان، زمانی که ما وجود دارد؟" و "اوه، نگاه، مک دونالد، می تواند ما می رویم؟"، هر زمان که یکی از آن 10 پا بیلبورد در کنار جاده ظاهر شد.

با پدر و مادر هندی رشد می کند، پاسخ به هر دو آن ها، در بیشترPHP موارد، یکسان است: "هنوز".

بعضی اوقات، مارک های بزرگ حتی یک جنگ تبلیغاتی را آغاز می کنند، مانند این یکی بین آئودی و HTML ، که بسیار خنده دار است:

 

در سال 2019، یک تن از مشتریان من هنوز صدها میلیون دلار در تبلیغات بیلبورد صرف کرده اند.

متأسفانه یا خوشبختانه، مرده است.

دلیل اینکه چرا بیلبورد ها، مانند موارد بالا، می میرند، کاملا در یک عکس واحد ولوو نشان داده شده است.

از آنجایی که، رک و پوست کنده، آینده رانندگی مانند این خواهد بود:

یک web designers تنها وقت خود را صرف نگاه کردن به جاده نخواهد کرد.

به من کمک کنید، دفعه بعد که رانندگی می کنید و دوست خود را سوار می کنید، زیر صندلی مسافر را زیر نظر بگیرید.

فقط برای یک ثانیه

حتی در حال حاضر، احتمال این است که آنها به تلفن خود نگاه کنند.

با این حال، در جهان که 9 درصد از همه web design company در هر زمان از طریق تلفن یا از طریق دیگر (پیام کوتاه یا تماس) در هر لحظه ای که در طول روز در حال گذر هستند، چگونه می توانند فکر کنند که تابلوهای تبلیغاتی آینده ای دارند؟

اگر حتی راننده هرگز به جاده نگاه نمی کند، چه کسی باید این تبلیغات را ببیند؟

و این حتی در مورد اتومبیل های خود رانندگی نیست که اپل و گوگل در حال کار هستند (شما می دانید این اتفاق می افتد).

الون ماسک می گوید که آنها در حدود 2020 خواهند بود. این تنها چند سال است.

این بدان معنی است که قبل از اینکه بتوانید web designing course مدرسه قدیمی خود را متوقف کنید و فروشگاه را بزنید، زمان زیادی برای کشف این موارد بازاریابی دیجیتالی ندارید.

سهم افرادی که بیشتر وقت خود را با استفاده از دستگاه های الکترونیکی صرف می کنند، فقط از اینجا می آید.

با آمريکائيان ساعت هاي 11 و 8 ساعت در دستگاه هاي الکترونيکي، هر روز، بسيار چپ نيست. این است که تا زمانی که تمام وقت ما در دنیای دیجیتال صرف شود.

و در حالی که بله، بازاریابی آنلاین به این دلیل است که 25 ساله اکنون میتواند در اتاق نشیمن خود نشسته و سالیانه 2 میلیون دلار بازی کند و بازاریابی آفلاین همچنان جای دارد.

بیایید یک هلی کوپتر و دایره ای ببریم تا یک نمای کلی را ببینیم.
بررسی اجمالی

2 ستون اصلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین و بازاریابی آنلاین است. گفتنی است که از آنجا که در بازاریابی آنلاین در یک راهنمای جداگانه صحبت خواهم کرد، به خاطر تکمیل، فقط از مناطق مختلف بازاریابی اینترنتی در اینجا ذکر خواهم کرد.

7 دسته بزرگ بازاریابی آنلاین عبارتند از:

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)
بازاریابی موتور جستجو (SEM)
بازاریابی محتوا
بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
تبلیغات پرداختی برای هر کلیک (PPC)
بازاریابی وابسته
بازاریابی ایمیلی

Unbounce یک خبرنامه عالی ایجاد کرد که همه انواع بازاریابی آنلاین را در یک نمودار کارآمد خلاصه کرده است.

در اینجا یک پیشگویی سریع از برخی از رایج ترین روش های بازاریابی دیجیتال و کانال های مربوط به هر یک است.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

این روند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج جستجو موتور است، در نتیجه افزایش میزان ترافیک آلی (یا رایگان) وب سایت شما را دریافت می کند. کانال هایی که از SEO استفاده می کنند شامل وب سایت ها، وبلاگ ها و infographics هستند.

تعدادی از روشها برای رویکرد SEO به منظور ایجاد ترافیک واجد شرایط در وب سایت شما وجود دارد. این شامل:

در صفحه SEO: این نوع از SEO به تمام محتوای موجود در صفحه "در هنگام جستجوی وب سایت" متمرکز است. با تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای حجم جست وجو جستجو و قصد (یا معنی)، شما می توانید به سؤالات برای خوانندگان پاسخ دهید و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بالاترین رتبه را کسب کنید.
Off page SEO: این نوع از جستجوگرها بر روی تمام فعالیت هایی است که در هنگام جستجوی وب سایت خود، «از صفحه» انجام می شود. "فعالیتی که در San Jose Web Design من نیست، بر رتبه بندی من تاثیر می گذارد؟" شما ممکن است بپرسید پاسخ این است که لینک های ورودی، همچنین به عنوان لینک ها شناخته می شود. تعدادی از ناشرین که به شما پیوند دارند و نسبیت "اقتدار" آن ناشران، بر میزان چقدر شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما اهمیت می دهند تاثیر می گذارد. با برقراری ارتباط با ناشران دیگر، نوشتن پست های مهمان در این وب سایت ها (و پیوند به وب سایت شما) و ایجاد توجه خارجی، می توانید لینک هایی را که نیاز دارید وب سایت خود را بر روی تمام نسخه های سمت راست قرار دهید، کسب کنید.
SEO: این نوع از جستجوگرها بر پایه وب سایت شما تمرکز دارد و صفحات شما کد گذاری می شوند. فشرده سازی تصویر، داده های ساختار یافته و بهینه سازی فایل CSS، تمام اشکال SEO است که می تواند سرعت بارگذاری وب سایت شما را افزایش دهد - عامل مهم رتبه بندی در نظر موتورهای جستجو مانند گوگل.

بازاریابی محتوا

این اصطلاح، ایجاد و ارتقاء دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک، تولید سرب و مشتریان است. کانال هایی که می توانند در استراتژی بازاریابی محتوا نقش داشته باشند عبارتند از:

پست های وبلاگ: نوشتن و انتشار مقالات در وبلاگ شرکت به شما کمک می کند تا تخصص صنعت خود را نشان دهد و ترافیک جستجوی ارگانی را برای کسب و کار شما ایجاد کند. این در نهایت به شما فرصت های بیشتری برای تبدیل نمایندگان وب سایت به رهبری تیم فروش شما می دهد.
کتابهای الکترونیکی و روزنامه ها: کتاب های الکترونیکی، روزنامه ها و محتوای طولانی مدت مشابه، بیشتر به بازدیدکنندگان وب سایت آموزش می دهد. همچنین به شما اجازه می دهد که محتوا را برای اطلاعات تماس خواننده، مبادله ای برای شرکت خود و انتقال افراد از طریق سفر خریدار به شما مبادله کنید.
Infographics: گاهی خوانندگان می خواهند شما را نشان دهند، نه بگویید. Infographics یک شکل از محتوای بصری است که به بازدیدکنندگان وبسایت تجسم مفهومی را که می خواهید برای یادگیری آنها تجسم کنید.

آیا میخواهید بازاریابی محتوا را به کسب و کارتان بیاموزید؟ صفحه منابع آموزشی بازاریابی محتوا رایگان San Jose Web Designرا بررسی کنید.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

این تمرین برند شما و محتوای شما در کانال های رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد تا آگاهی از برند، ترافیک را افزایش دهد و منجر به کسب و کار شما شود. کانال هایی که می توانید در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده کنید عبارتند از:

فیس بوک.
توییتر.
LinkedIn
نمایش مشخصات عمومی
Snapchat
Pinterest

پرداخت هر کلیک (PPC)

PPC یک روش رانندگی ترافیک در وب سایت شما با پرداخت ناشر در هر بار کلیک بر روی تبلیغ شما است. یکی از رایج ترین انواع PPC تبلیغات گوگل است که به شما امکان می دهد که برای اسکیت های بالا در صفحات نتایج جستجوی موتور جستجوی گوگل با قیمت "برای هر کلیک" از لینک هایی که قرار داده اید، پرداخت کنید. کانال های دیگر که می توانید از PPC استفاده کنید عبارتند از:

تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک: در اینجا، کاربران می توانند برای سفارشی سازی یک ویدیو، پست تصویری یا نمایش اسلاید، که فیس بوک به خبرخوانانی که مخاطبان کسب و کار شما را مطابقت می دهند، پرداخت می کنند.
کمپین های تبلیغاتی توییتر: در San Jose Web Design، کاربران می توانند برای قرار دادن یک مجموعه ای از پست ها یا مدال های نمایه به خبرخوان های خاصی از مخاطبین خاصی که برای انجام یک هدف خاص برای کسب و کار شما اختصاص یافته اند، پرداخت کنند. این هدف می تواند ترافیک وب سایت، پیروان تویتر بیشتر، تعامل با صدای جیر جیر، و یا حتی دانلود برنامه باشد.
پیام های حمایت شده در LinkedIn: در اینجا، کاربران می توانند برای ارسال پیام به طور مستقیم به کاربران خاص LinkedIn بر اساس صنعت و پس زمینه آنها پرداخت.

بازاریابی وابسته

این یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید. کانال های بازاریابی وابسته عبارتند از:

تبلیغات ویدیویی میزبانی را از طریق برنامه شریک Web Design انجام می دهد.
پیوند لینک های وابسته از حساب های رسانه های اجتماعی شما.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی مربوط به تبلیغات است که عمدتا تحت محتوا قرار می گیرد و بر روی یک پلت فرم همراه با دیگر محتوای غیر پرداخت شده برجسته می شود. پست های حمایت شده با Web Design نمونه خوبی هستند، اما بسیاری از مردم همچنین رسانه های اجتماعی را "بومی" می دانند - مثلا تبلیغات فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی.
اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره دارد که به منظور بهینه سازی عملیات بازاریابی پایه شما به کار می رود. بسیاری از بخش های بازاریابی می توانند کارهای تکراری خود را به صورت خودکار انجام دهند، مثلا:

خبرنامه های ایمیل: اتوماسیون ایمیل فقط به شما اجازه می دهد به طور خودکار ایمیل به مشترکین خود ارسال کنید. همچنین می توانید لیست مخاطبین خود را در صورت لزوم کاهش و گسترش دهید، بنابراین خبرنامه شما فقط به افرادی می رود که می خواهند آنها را در صندوق های پستی خود ببینند.
برنامه های ارسال رسانه های اجتماعی: اگر می خواهید حضور سازمان خود را در یک شبکه اجتماعی رشد دهید، باید بارها پست ارسال کنید. این باعث می شود تا کمی از یک فرایند غیر قابل تحملی ارسال شود. ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی محتوای شما را به کانال های رسانه های اجتماعی شما منتقل می کنند، بنابراین می توانید بیشتر وقت تمرکز بر استراتژی محتوا را صرف کنید.
گردش کارهای سرب: تولید سرب و تبدیل Web Design آنها به مشتریان می تواند یک روند طولانی باشد. شما می توانید این فرایند را با فرستادن ایمیل های خاص و محتوا، زمانی که آنها متناسب با معیارهای خاصی مانند زمانی که یک کتاب را دانلود کرده و باز می کنند، به صورت خودکار منتقل کنید.
ردیابی و گزارش کمپین: کمپین های بازاریابی می توانند یک تن از افراد مختلف، ایمیل ها، محتوا، صفحات وب، تماس های تلفنی و غیره را شامل شوند. اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما کمک کند همه چیز را که توسط کمپاین که در آن خدمت می کنید مرتب کنید و سپس عملکرد این کمپین را بر اساس پیشرفت همه ی این اجزا در طی زمان انجام دهید.

بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها، و همچنین Web Design به منظور هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شود. انواع ایمیلهایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کنید عبارتند از:

خبرنامه اشتراک وبلاگ.
ایمیل های پیگیری به بازدید کنندگان وب سایت هایی که چیزی را دانلود کرده اند.
ایمیل های مورد علاقه مشتری.
تبلیغات تعطیلات به اعضای برنامه وفاداری.
نکات و یا سری ایمیل های سری برای پرورش مشتری.

PR آنلاین

روابط عمومی آنلاین این است که تضمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا را تأمین کند. این بسیار شبیه PR سنتی است، اما در فضای آنلاین. کانال هایی که می توانید برای به حداکثر رساندن تلاش PR خود استفاده کنید عبارتند از:

از طریق رسانه های اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی: برای مثال، صحبت با روزنامه نگاران در توییتر یک راه عالی برای ایجاد رابطه با مطبوعات است Web Design که فرصت های رسانه ای را برای شرکت شما ایجاد می کند.
مشارکت آنلاین بررسی های آنلاین San Jose Web Design: هنگامی که یک شرکت آنلاین شما را بررسی می کند، آیا این بررسی خوب یا بد است، غریزه شما ممکن است آن را لمس نکنید. برعکس، درگیر شدن در بررسی شرکت به شما کمک می کند که نام تجاری خود را انسانیت می دهید و پیام های قدرتمندی را ارائه می دهید که از شهرت شما محافظت می کند.
مشارکت نظرات در وبسایت شخصی یا وبلاگ شما: به همان شیوه ای که می توانید به نظرات شرکت خود پاسخ دهید، پاسخ دادن به افرادی که در حال خواندن مطالب شما هستند، بهترین راه برای ایجاد گفتگوهای مولد در صنعت شما است.

بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی به یک روش بازاریابی اشاره دارد که در آن شما مشتریان را در هر مرحله از سفر خریدار جذب، جذب و لذت می برید. شما می توانید از هر تاکتیک بازاریابی دیجیتال ذکر شده در بالا، در طول یک استراتژی بازاریابی ورودی، برای ایجاد تجربه مشتری که با مشتری کار می کند، نه در برابر آنها. در اینجا برخی از نمونه های کلاسیک بازاریابی ورودی در مقایسه با بازاریابی سنتی آمده است:

وبلاگ ها در مقابل تبلیغات پاپ آپ
بازاریابی فیلم در مقابل تبلیغات تجاری
لیست تماس های ایمیل در مقابل ایمیل های اسپم

Seo

من آماده ام بازاریابی San Jose Web Designرا امتحان کنم حالا چی؟

اگر شما در حال حاضر بازاریابی دیجیتال را انجام می دهید، احتمال دارد که حداقل به برخی از بخش های مخاطبان خود در اینترنت دست پیدا کنید. بدون شک شما می توانید برخی از مناطق استراتژی خود را که می تواند از بهبود کمی استفاده کنید، فکر می کنم.

به همین دلیل ما چرا دیجیتال بازاریابی ایجاد کردیم؟ راهنمای ضروری برای بازاریابی نام تجاری شما - یک راهنمای گام به گام برای کمک به ایجاد یک San Jose Web Design https://aviationwebdesign.net/ بازاریابی دیجیتال است که واقعا موثر است، چه شما یک مبتدی کامل هستید یا تجربه کمی دارید. شما میتوانید آنرا بصورت رایگان از اینجا بارگذاری نمایید.

بازاریاب دیجیتال چیست؟

بازاریابان دیجیتال مسئول رانندگی آگاهی از نام تجاری و تولید سرب از طریق تمام کانال های دیجیتال - که هر دو رایگان و پرداخت می شوند - هستند که در اختیار شرکت قرار San Jose می گیرند. این کانال ها عبارتند از رسانه های اجتماعی، وب سایت خود شرکت، رتبه بندی موتورهای جستجو، ایمیل، تبلیغات صفحه نمایش و وبلاگ شرکت.

بازاریاب دیجیتال معمولا بر روی یک شاخص کلیدی عملکرد کلیدی (KPI) برای هر کانال تمرکز می کنند تا بتوانند به درستی عملکرد شرکت را در هر یک از آنها اندازه گیری کنند. برای مثال، یک بازاریاب دیجیتال که مسئول جستجوگرها می شود، "ترافیک ارگانی" وب سایت خود را اندازه می گیرد - از این ترافیک که از بازدید کنندگان وب سایت پیدا می کند که از طریق جستجوی گوگل یک صفحه از وب سایت کسب و کار پیدا کرده اند.

بازاریابی دیجیتال امروزه در بین بسیاری از نقش های بازاریابی انجام می شود. در شرکت های کوچک، یک متخصص عمومی ممکن است در بسیاری از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال که در بالا توضیح San Jose داده می شوند، متعلق به آنها باشد. در شرکت های بزرگتر، این تاکتیک ها دارای متخصصین متعددی هستند که هرکدام فقط بر روی یک یا دو کانال دیجیتال برند تمرکز دارند.

در اینجا چند نمونه از این متخصصان وجود دارد:
مدیر سئو
KPI اصلی: ترافیک ارگانیک

به طور خلاصه، مدیران سایتهای اینترنتی، کسب و کار را در رتبه بندی گوگل قرار می دهند. با استفاده از روشهای مختلف برای بهینه سازی موتورهای جستجو، این شخص می تواند به طور مستقیم با سازندگان محتوا کار کند تا اطمینان حاصل کند که محتویاتی که تولید می کنند در Google به خوبی عمل می کنند - حتی اگر این شرکت نیز این محتوا را در رسانه های اجتماعی منتشر کند.

متخصص بازاریابی محتوا
KPI اصلی: زمان بر روی صفحه، تراکم کل وبلاگ، مشترکین کانال یوتیوب

متخصصین بازاریابی محتوای محتوا هستند. آنها اغلب از تقویم وبلاگنویسی شرکت پیروی می کنند و یک استراتژی محتوا را نیز شامل می شوند که شامل ویدیو نیز می شود. این متخصصان اغلب با افرادی که در بخش های دیگر کار می کنند برای اطمینان از محصولات و کمپین های راه اندازی کسب و کار با محتوای تبلیغاتی در هر کانال دیجیتال پشتیبانی می کنند.
مدیر رسانه اجتماعی
KPI اصلی: دنباله، افکار، سهام

نقش یک مدیر رسانه های اجتماعی از این عنوان آسان است، اما شبکه های اجتماعی که برای شرکت مدیریت می کنند، بستگی به صنعت دارد. مدیران رسانه های اجتماعی، برنامه های ارسالی برای محتوای نوشته شده و تصویری شرکت را به طور خاص تنظیم می کنند. این کارمند ممکن است با متخصص بازاریابی محتوا همکاری کند تا یک استراتژی را برای محتوا برای ارسال یک شبکه اجتماعی فراهم کند.

(توجه: در بالا KPIs، "برداشت ها" به تعداد دفعاتی که پست های کسب و کار در خبرخوان یک کاربر نشان داده می شود اشاره دارد.)
هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی
KPI اصلی: نرخ بازپرداخت ایمیل، نرخ بهره کمپین، نرخ سرب (تبدیل)

هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی کمک می کند تا نرم افزار را انتخاب و مدیریت کند که به کل تیم بازاریابی اجازه می دهد تا رفتار مشتریان خود را درک کند و رشد کسب و کار خود را اندازه گیری کند. از آنجا که بسیاری از عملیات بازاریابی شرح داده شده در بالا ممکن است به صورت جداگانه San Jose از یکدیگر اجرا شوند، مهم این است که شخص دیگری بتواند این فعالیت های دیجیتال را به کمپین های فردی گروه بندی کند و عملکرد هر کمپین را پیگیری کند.
بازاریابی در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام است؟

در سطح، این دو به نظر می رسد مشابه: هر دو رخ می دهد در درجه اول آنلاین، و هر دو تمرکز بر ایجاد محتوای دیجیتال برای مردم برای مصرف. پس تفاوت چیست؟

اصطلاح "بازاریابی دیجیتال" بین روش های بازاریابی و کشف (و یا آنچه که ما در حال حاضر به عنوان روش های ورودی و خروجی) اشاره می کنیم، تفاوت نمی کند. هر دو هنوز هم می توانند زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار بگیرند.

تاکتیک های بیرونی دیجیتال هدف قرار دادن پیام تبلیغاتی به طور مستقیم در مقابل بسیاری از مردم در فضای آنلاین - بدون در نظر گرفتن اینکه آیا مربوط است یا استقبال کرد. به عنوان مثال، تبلیغات بنر صوری که در بالای بسیاری از وب سایت ها مشاهده می کنید، سعی می کنند یک محصول یا تبلیغ را بر روی افرادی که لزوما آماده دریافت آن نیستند، فشار دهید.

از سوی دیگر، بازاریابان هایی که تاکتیک های ورودی دیجیتال را استخدام می کنند از محتوای آنلاین استفاده می کنند تا مشتریان هدف خود را بر روی وب سایت های خود جذب کنند، با ارائه دارایی هایی که برای آنها مفید است. یکی از ساده ترین و قدرتمند ترین دارایی های بازاریابی دیجیتال ورودی، یک وبلاگ است که به وب سایت شما اجازه می دهد بر اساس شرایطی که مشتریان ایده آل خود را دنبال می کنند، سرمایه گذاری کنند.

در نهایت بازاریابی ورودی یک روش است که از دارایی های بازاریابی دیجیتال برای جذب، جذب و لذت بردن از مشتریان آنلاین استفاده می کند. از سوی دیگر، بازاریابی دیجیتال صرفا یک اصطلاح کلیدی برای توصیف تاکتیک های بازاریابی آنلاین از هر نوع است، صرف نظر از اینکه آیا ورودی یا خروجی آن در نظر گرفته می شود.
آیا بازاریابی دیجیتال برای همه شرکت ها کار می کند؟

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر کسب و کار در هر صنعت کار کند. صرف نظر از آنچه که شرکت شما به فروش می رساند، بازاریابی دیجیتال همچنان شامل ایجاد شخصیت های خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش است. با این حال، این به این معنی نیست که همه شرکت ها باید راهبرد بازاریابی دیجیتال را به همان شیوه پیاده کنند.
بازاریابی دیجیتال B2B

اگر شرکت شما کسب و کار به کسب و کار (Digital Marketing) باشد، تلاش های بازاریابی دیجیتال شما احتمالا بر روی نسل سرب آنلاین صورت می گیرد و هدف آن برای داشتن ارتباط با فروشنده است. به همین دلیل، نقش استراتژی بازاریابی شما این است که جذب و تبدیل بهترین منجر به مشتریان خود را از طریق وب سایت خود و حمایت از کانال های دیجیتال.

فراتر از وب سایت شما، احتمالا تصمیم خواهید گرفت که تلاش های خود را بر روی کانال های متمرکز بر کسب و کار مانند LinkedIn که جغرافیای آنلاین شما آنلاین است، تمرکز کنید.

بازاریابی دیجیتال B2C

در صورتی که شرکت شما از نظر کسب و کار به مصرف کننده (B2C) بستگی دارد به قیمت قیمت محصولات خود، احتمال دارد هدف از تلاش های بازاریابی دیجیتال شما جذب افراد به وب سایت شما و تبدیل آنها به مشتریان بدون نیاز به صحبت با آنها باشد یک فروشنده.

به همین دلیل شما احتمالا کمتر در معرض سنت خود به "رهبری" تمرکز کرده اید و به احتمال زیاد به ایجاد یک سفر خرید شتاب دهنده از زمانی که کسی در وب سایت شما فرود می آید، تا زمانی که آنها را خرید . این اغلب به این معنی است که ویژگی های محصول شما در محتویات شما در قیف بازاریابی بیشتر از کسب و کار B2B است و شما ممکن است نیاز به استفاده از تماس های قوی تر (CTA) داشته باشید.

برای شرکت های B2C، کانال هایی مانند Instagram و Pinterest اغلب می توانند ارزشمند تر از پلتفرم های متمرکز بر کسب و کار LinkedIn باشند.
نقش بازاریابی دیجیتال به یک شرکت چیست؟

بر خلاف بسیاری از تلاش های بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا نتایج دقیق را در زمان واقعی ببینند. اگر شما تا به حال یک آگهی در یک روزنامه قرار داده اید، می دانید که چقدر دشوار است که برآورد کنید که تعداد افراد واقعا به این صفحه تغییر کرده اند و به آگهی شما توجه کرده اند. هیچ راهی مطمئن برای دانستن اینکه آیا این تبلیغات برای هر گونه فروش در همه موارد بود، وجود ندارد.

از سوی دیگر، با بازاریابی دیجیتال، شما می توانید ROI تقریبا هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی خود را اندازه گیری کنید.

در اینجا چند نمونه است:
ترافیک وب سایت

با بازاریابی دیجیتال، می توانید تعداد دقیقی از افرادی که صفحه اصلی وب سایت خود را در زمان واقعی خود مشاهده کرده اید با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل دیجیتال، موجود در پلت فرم های بازاریابی مانند HubSpot ببینید.

همچنین می توانید ببینید که تعداد صفحاتی که بازدید کرده اید، چه دستگاهی از آنها استفاده کرده اید و از کجا از آنها داده شده است.

این اطلاعات به شما کمک می کند تا اولویت بندی کانال های بازاریابی را برای صرف زمان کمتری بر اساس تعداد افرادی که کانال ها به وب سایت شما هدایت می کنند، کمک کند. به عنوان مثال، اگر فقط 10٪ از ترافیک شما از جستجوی آلی است، می دانید که احتمالا شما نیاز به صرف وقت برای جستجوگرها برای افزایش این درصد دارید.

با بازاریابی آنلاین، بسیار دشوار است که بگویید چگونه افراد با برند شما ارتباط برقرار می کنند قبل از تعامل با یک فروشنده یا خرید. با بازاریابی دیجیتال، می توانید الگوهای و الگوهای رفتار افراد را قبل از رسیدن به مرحله نهایی در سفر خریداران خود، شناسایی کنید، به این معنی که می توانید تصمیمات آگاهانه تر در مورد نحوه جذب آنها به وب سایت خود را در بالای قیف بازاریابی بیابید.
عملکرد محتوا و تولید سرب

تصور کنید که شما یک بروشور محصول ایجاد کرده اید و آن را از طریق صندوق های پستی مردم ارسال کرده اید - این بروشور یک شکل از محتوای است، حتی بدون آن. مشکل این است که شما نمیدانید که چند نفر بروشور خود را باز کرده یا چند نفر آن را به سطل زباله کشاندند.

حالا تصور کنید که این بروشور را در وب سایت خود داشته باشید. شما می توانید دقیقا مشخص کنید که چگونه بسیاری از افراد صفحهای را که در آن میزبانی شده اند مشاهده کردند و شما می توانید اطلاعات تماس کسانی که آن را با استفاده از فرم ها دانلود می کنند، جمع آوری کنید. نه تنها می توانید اندازه افراد زیادی را با محتوای خود درگیر کنید، بلکه هنگامی که افراد آن را دانلود می کنند، منجر به واجد شرایط می شوند.

مرحله در نظر گرفتن

کتابهای الکترونیکی بزرگ برای نسل سرب که به طور کلی جامع تر از یک پست وبلاگ یا infographic است، به این معنی که فرد بیشتر احتمال دارد که اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن تبادل کند.
گزارش های تحقیقاتی باز هم این یک قطعه محتوا با ارزش بالا است که برای تولید سرب مناسب است. گزارش های تحقیقاتی و داده های جدید برای صنعت شما همچنین می تواند برای مرحله آگاهی کار کند زیرا آنها اغلب توسط مطبوعات رسانه ها یا صنعت مورد توجه قرار می گیرند.
وبینارها همانطور که آنها یک فرم دقیق تر و تعاملی از محتوای ویدئویی هستند، وبینارها یک فرمت محتوای محتوا با توجه به محتوای جامع تر از یک پست وبلاگ یا ویدئو کوتاه هستند.

مرحله تصمیم گیری

مطالعات موردی مطالعات موردی مفصل در وب سایت شما می تواند یک فرم موثر برای محتوا برای کسانی باشد که تصمیم به خرید می گیرند، زیرا این امر به شما کمک می کند بر تصمیم خود تاثیر مثبت داشته باشید.
مشتریان اگر مطالعات موردی مناسب برای کسب و کار شما نباشد، توصیفات کوتاه در اطراف وب سایت شما یک جایگزین خوب است. برای مارک های B2C، نظر سنجی ها را کمی بیشتر به راحتی در نظر بگیرید. اگر شما یک نام تجاری لباس هستید، ممکن است این عکس ها از عکس هایی از نحوه ساخت لباس های پیراهن یا لباس های دیگر باشد که از یک هشتگ مارک دار که مردم می توانند از آن استفاده کنند، استفاده می کنند.

چه مدت طول خواهد کشید تا نتایج را از محتوای من ببینم؟

با بازاریابی دیجیتال، اغلب می توانید احساس کنید که می توانید نتایج را بسیار سریعتر از آنچه که ممکن است در بازاریابی آفلاین مشاهده کنید، بدانید زیرا اندازه گیری ROI آسان تر است. با این حال، در نهایت به مقیاس و کارآیی استراتژی بازاریابی دیجیتال بستگی دارد.

اگر وقت خود را برای ایجاد مخاطبین خریدار جامع برای شناسایی نیازهای مخاطبان خود صرف میکنید و برای ایجاد جذابیت و تبدیل آنها به محتوای آنلاین کافی تمرکز میکنید، احتمالا در شش ماه اول نتایج قوی خواهید یافت.

اگر تبلیغات پرداخت شده بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد، این نتایج حتی سریعتر می آیند، اما توصیه می شود که با استفاده از محتوا، جستجوگرها و رسانه های اجتماعی برای موفقیت درازمدت و پایدار، ساختن دستاوردهای ارگ (یا رایگان) تمرکز کنید.

آیا برای بازاریابی دیجیتالی نیاز به یک بودجه بزرگ دارم؟

همانطور که با هر چیزی، واقعا بستگی به عناصر بازاریابی دیجیتالی شما دارد که می خواهید به استراتژی خود اضافه کنید.

اگر شما تمرکز بر تکنیک های ورودی مانند جستجوگرها، رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا برای یک وب سایت پیش از آن هستید، خبر خوبی است که شما به هیچ وجه نیازی به بودجه زیادی ندارید. با بازاریابی ورودی، تمرکز اصلی در ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مخاطبان شما می خواهند مصرف کنند، مگر اینکه شما قصد دارید که این کار را خارج از منزل انجام دهید، تنها سرمایه ای که به آن نیاز دارید، وقت خود است.

شما می توانید با میزبانی یک وب سایت و ایجاد محتوا با استفاده از CMS HubSpot شروع کنید. برای کسانی که در بودجه تنگ هستند، شما می توانید شروع به استفاده از وردپرس میزبانی در WP موتور و با استفاده از آنها ساده از StudioPress.

با تکنیک های خارج از کشور مانند تبلیغات آنلاین و لیست های خرید ایمیل، بدون شک هزینه ای وجود دارد. آنچه که هزینه می کند، به نوع دیدی که می خواهید به عنوان یک نتیجه از تبلیغات دریافت کنید.

به عنوان مثال، برای پیاده سازی PPC با استفاده از Google AdWords، شما در برابر سایر شرکت های صنعت خود را در بالای نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود قرار دهید. بسته به رقابت کلمات کلیدی، این می تواند به طور منطقی مقرون به صرفه و یا بسیار گران قیمت باشد، به همین دلیل است که تمرکز بر ساختن دستاوردهای آلی خود را نیز مناسب می گذارد.
چگونه بازاریابی تلفن همراه در استراتژی بازاریابی دیجیتال من مناسب است؟

یکی دیگر از مولفه های کلیدی بازاریابی دیجیتال بازاریابی تلفن همراه است. در واقع، استفاده از گوشی های هوشمند به طور کلی 69٪ زمان صرف مصرف رسانه های دیجیتال در ایالات متحده است، در حالی که مصرف رسانه های دیجیتال مبتنی بر دسکتاپ کمتر از نصف است و ایالات متحده هنوز بزرگترین طرفدار تلفن همراه در مقایسه با سایر کشورها نیست .

این به این معنی است که بهینه سازی آگهی های دیجیتال، صفحات وب، تصاویر رسانه های اجتماعی و سایر دارایی های دیجیتال برای دستگاه های تلفن همراه ضروری است. اگر شرکت شما دارای یک برنامه تلفن همراه است که کاربران را قادر می سازد تا با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنند یا محصولات خود را خریداری کنند، برنامه شما نیز زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد.

افرادی که با شرکت شما به صورت آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه ارتباط برقرار می کنند باید تجربیات مثبت و مثبتی بر روی دسکتاپ داشته باشند. این به این معنی است که طراحی یک وبسایت دوستانه یا پاسخگو را برای کاربردهای متنوع برای کسانی که در دستگاههای تلفن همراه هستند مرور کنید. این ممکن است به معنای کاهش طول فرمهای تولید سرب شما برای ایجاد یک تجربه بدون دردسر برای افرادی است که محتوای خود را بر روی آن در نظر بگیرند. همانطور که برای تصاویر رسانه های اجتماعی شما مهم است همیشه در هنگام ایجاد آنها به عنوان یک کاربر تلفن همراه در نظر بگیرید زیرا ابعاد تصویر در دستگاه های تلفن همراه کوچکتر است، به این معنی که متن را می توان برش داد.

راه های بسیاری وجود دارد که می توانید دارایی های بازاریابی دیجیتال خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه سازی کنید و در هنگام اجرای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، این مهم است که چگونه تجربیات را در دستگاه های تلفن همراه ترجمه کنید. با حصول اطمینان از این است که همیشه از ذهن شما، شما ایجاد تجربه های دیجیتال است که برای مخاطبان خود کار می کنند، و در نتیجه دستیابی به نتایج شما امیدوار است.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page